Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКогут, Уляна Петрівна-
dc.contributor.authorСікора, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorВдовичин, Тетяна Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-04-01T10:12:15Z-
dc.date.available2025-04-01T10:12:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5630-
dc.description.abstractУ статті розглядаються деякі виклики пов’язанні із навчанням та викладанням в умовах війни. Проаналізовано певні проблеми освітнього процесу в умовах воєнного часу: можливість сфокусувати увагу, забезпечувати фізичну і психологічну безпеку та мотивацію навчання. Практичні дослідження показали доцільність використання додатку Classroom в період війни для дистанційного навчання. Перспективним напрямом майбутніх розвідок передбачається в аналізі результатів навчальної діяльності студентів у кризових ситуаціях.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherМолодь і ринокuk_UA
dc.subjectпроцес навчання; дистанційне навчання; додаток Classroom; асинхронний процес навчання; мотивація навчання.uk_UA
dc.titleВИКЛИКИ НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
260171-Текст статті-612842-1-10-20221017.pdf648,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.