Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5630
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Когут, Уляна Петрівна | - |
dc.contributor.author | Сікора, Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Вдовичин, Тетяна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-01T10:12:15Z | - |
dc.date.available | 2025-04-01T10:12:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5630 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються деякі виклики пов’язанні із навчанням та викладанням в умовах війни. Проаналізовано певні проблеми освітнього процесу в умовах воєнного часу: можливість сфокусувати увагу, забезпечувати фізичну і психологічну безпеку та мотивацію навчання. Практичні дослідження показали доцільність використання додатку Classroom в період війни для дистанційного навчання. Перспективним напрямом майбутніх розвідок передбачається в аналізі результатів навчальної діяльності студентів у кризових ситуаціях. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Молодь і ринок | uk_UA |
dc.subject | процес навчання; дистанційне навчання; додаток Classroom; асинхронний процес навчання; мотивація навчання. | uk_UA |
dc.title | ВИКЛИКИ НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
260171-Текст статті-612842-1-10-20221017.pdf | 648,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.