Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовичин, Тетяна Ярославівна-
dc.contributor.authorСікора, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-04-01T10:55:04Z-
dc.date.available2025-04-01T10:55:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5637-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано процес адаптації у сфері освіти та вказано, що адаптивна освітня система підтримує унікальність кожного учасника і формує його індивідуальну освітню траєкторію. Проаналізовано вплив цифрових технологій на освітній процес та можливості освітніх вебсистем для адаптації освітнього процесу. Вказано переваги та недоліки використання освітніх вебсистем і функції для всіх учасників освітнього процесу на будь-якому рівні. Подано огляд систем управління навчанням і проаналізовано можливості освітніх вебсистем для адаптації освітнього процесуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherМолодь і ринокuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 9 (229);-
dc.subjectосвітній процес; адаптація; адаптивна освітня система; система управління навчанням; вебсистема.uk_UA
dc.titleВЕБСИСТЕМА ЯК ЗАСІБ АДАПТАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
260171-Текст статті-612842-1-10-20221017.pdf648,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.