Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/563
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пєхарєва, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T12:39:45Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T12:39:45Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Пєхарєва, Світлана Моніторинг як функція управління освітнім процесом дошкільного навчального закладу / С. Пєхарєва // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/563 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано основні наукові підходи до визначення категорії “педагогічний моніторинг”, розкрито її сутність. Здійснено порівняльну характеристику понять “педагогічний моніторинг” та “контроль”. Розглянуто погляди вчених на класифікації систем освітнього моніторингу. Доведено доцільність трактування моніторингу дошкільного навчального закладу як модернізованої функції контрольно-аналітичної діяльності керівника ДНЗ | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | педагогічний моніторинг | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | функції керівника ДНЗ | uk_UA |
dc.title | Моніторинг як функція управління освітнім процесом дошкільного навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
пєхарєва.pdf | 290,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.