Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSprynska, Zoriana-
dc.contributor.authorUlianova, Tetiana-
dc.contributor.authorNaumenko, Nataliia-
dc.contributor.authorKulesha-Liubinets, Myroslava-
dc.contributor.authorDidyk, Nataliia-
dc.contributor.authorSavchenko, Nina-
dc.date.accessioned2025-04-11T08:34:19Z-
dc.date.available2025-04-11T08:34:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.issn2067-3957-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5813-
dc.description.abstracthe article explores today’s approaches to understanding psychological safety within the family, focusing on the dynamics between parents and children. It emphasises key aspects of ensuring safety for children being raised within the family environment. The analysis includes factors that may compromise this safety, as well as strategies for maintaining it. Current research in psychological safety provides foundational approaches for studying personal safety within the family context. This issue is especially relevant when considering the development of a child’s psychological safety in the home. The article also addresses challenges in fostering a child’s psychological well-being within the family setting.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherBRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscienceuk_UA
dc.relation.ispartofseriesVolume: 16 | Issue: 1;-
dc.subjectpsychological safety, child, family, personality, safety assurance, security, developmentuk_UA
dc.titleEnhancing Psychological Safety in Parent-Child Relationships: Promoting Healthy Development and Resilience.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Спринська З. стаття WoS BRAIN.pdf383,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.