Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6156
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Havrylenko, Kateryna | - |
dc.contributor.author | Chugai, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T08:46:28Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T08:46:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Havrylenko, Kateryna. Development of distance education in Ukraine [Текст] / K. Havrylenko, O. Chugai // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 17/49 : Педагогіка. - С. 9-15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6156 | - |
dc.description.abstract | Анотація. Комп’ютеризована дистанційна освіта впроваджується в Україні вже понад двадцять років і швидко розвивається у зв’язку з необхідністю організації навчального процесу спочатку під час пандемії COVID-19, а потім воєнного періоду. Зусилля державних і освітніх установ та впровадження нових технологій сприяли швидкому розвитку дистанційного навчання в Україні. У статті наголошується на тому, що незважаючи на значну кількість робіт з вивчення дистанційного навчання в Україні, історія та розвиток дистанційної освіти в педагогічній літературі не висвітлені належним чином. У роботі зроблено спробу вивчити й проаналізувати основні етапи історії дистанційної освіти в Україні. Першим видом дистанційного навчання ми вважаємо кореспондентське навчання, яке розвинулося з кінця 19 століття завдяки розвитку традиційної пошти і для багатьох було єдиною можливістю отримати диплом або кваліфікацію. У 20 столітті кожен університет вже мав спеціальне заочне відділення для поєднання дистанційного та очного навчання. Офіційний початок сучасного дистанційного навчання в Україні відбувся на початку 21 століття, коли експеримент з онлайн навчання було запущено в кількох університетах великих міст. Однак, у роботі зазначається, що наразі в нашій державі відсутній єдиний координаційний центр з реалізації державної політики розвитку дистанційної освіти, що спричинило певну недовіру в суспільстві до цієї форми навчання через деякі технологічні обмеження, відсутність належної інфраструктури та досвідчених спеціалістів, готових комп’ютерних програм і матеріалів. Тим не менш, труднощі дистанційного навчання лише стимулювали студентів до самоорганізації та самостійності навчання, сприяли розвитку діалогу між усіма учасниками навчального процесу. У роботі зроблено спробу проаналізувати історичний досвід дистанційної освіти та запропоновано шляхи подальшого ефективного вдосконалення вітчизняної освітньої системи у дистанційному форматі. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | кореспондентське навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | вимоги до дистанційної освіти | uk_UA |
dc.subject | заочне навчання | uk_UA |
dc.subject | історія дистанційної освіти | uk_UA |
dc.subject | дистанційне викладання та навчання | uk_UA |
dc.title | Development of distance education in Ukraine | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 49 (2023) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гавриленко Чугай.pdf | 308,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.