Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6157
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончарова, Ольга | - |
dc.contributor.author | Маслова, Аліна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T08:50:58Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T08:50:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гончарова, Ольга. Фундаментальні цінності Європейського простору вищої освіти = Fundamental values of the European higher education space / О. Гончарова, А. Маслова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 17/49 : Педагогіка. - С. 15-20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6157 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті актуалізовано проблему реформування сучасної української освіти через інтенсифікацію міжнародної співпраці, розвиток академічної мобільності та активне застосування досвіду зарубіжних партнерів. Окреслено мету, яка полягає у визначенні ролі базових європейських цінностей в процесі підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні. Авторами статті надано детальний аналіз наукових праць, як українських, так й зарубіжних дослідників, які займаються розробкою ідеї популяризації європейських цінностей в освіті. Надано загальну характеристику перебігу процесу імплементації проєкту Програми Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Зміцнення спільних цінностей Європейського Союзу через політику мультилінгвальності в освіті та підготовці майбутніх учителів» в навчальний процес Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Описано загальну схему курсу, сформульовано основні компетентності, які здобувачі вищої освіти мають здобути наприкінці опанування курсу. У статті детально охарактеризовано один із циклів проєкту, а саме навчальний курс, який включає теоретичну та практичну частини; висвітлено особливості перебігу кожної із них; окреслено основні результати навчання за курсом. Наголошується на тому, що участь закладів вищої освіти України у міжнародних проєктах допомагає підготувати висококваліфікованого та конкурентоспроможного на європейській арені фахівця до активного професійного життя у демократичному суспільстві. У статті робиться висновок, що наближення української освіти до європейських стандартів, систематична популяризація європейських цінностей та їх імплементація у навчальний процес дозволяє поступово усувати бар’єри, які виникають на шляху інтеграції України в європейський освітній простір. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі іноземних мов, | uk_UA |
dc.subject | бакалаври | uk_UA |
dc.subject | ключові цінності ЄС | uk_UA |
dc.subject | європейський простір вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | євроінтеграція | uk_UA |
dc.title | Фундаментальні цінності Європейського простору вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Fundamental values of the European higher education space | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 49 (2023) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гончарова Маслова.pdf | 324,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.