Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMakarenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2025-05-20T10:27:32Z-
dc.date.available2025-05-20T10:27:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationMakarenko, Svitlana. Psychosocial supporting the employees of institution of preschool education under the conditions of martial law / S. Makarenko // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 17/49 : Педагогіка. - С. 43-49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6161-
dc.description.abstractАнотація. У статті розкрито основний зміст діяльності керівника закладу дошкільної освіти щодо забезпечення психосоціальної підтримки працівників в умовах воєнного стану. Актуальність питання обумовлена тим, що нині одним із основних викликів для системи дошкільної освіти України, особливо в зоні активних бойових дій, на прифронтових та тимчасово окупованих територіях, є ризик втрати кадрового потенціалу закладів дошкільної освіти. Педагогічні працівники таких закладів працюють переважно на неповну ставку (зі зниженою заробітною платою), знаходяться на простої, призупиненні трудової угоди або припинили трудові відносини із дошкільними закладами у зв’язку з переміщенням чи зміною місця роботи. Визначено, що збереження та управління кадровим складом закладу дошкільної освіти для забезпечення його функціонування в період кризи та подальшого виведення з кризи є одним із найактуальніших завдань антикризового менеджменту закладу в умовах воєнного стану. Розкрито поняття кризи, антикризового менеджменту закладу в умовах воєнного стану. Доведено важливість забезпечення психосоціальної підтримки працівників закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану – як системи дій щодо нейтралізації негативного впливу психотравмуючих чинників на соматичне і психічне здоров’я, соціальне життя людини та її міжособистісні відносини в робочому колективі; забезпечення розкриття внутрішнього потенціалу всього колективу закладу та кожного його працівника, допомоги у відновленні психосоціального благополуччя, розвитку механізму подолання стресу та підвищення стійкості до нього. На основі аналізу теоретичних джерел та дослідження основних найбільш ефективних засобів психосоціальної підтримки працівників закладів дошкільної освіти прифронтових територій Донецької області в умовах воєнного стану, визначено першочергові завдання керівника щодо забезпечення психосоціальної підтримки працівників дошкільного закладу в умовах воєнного стану.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectантикризовий менеджментuk_UA
dc.subjectпсихосоціальна підтримка працівниківuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectприфронтові територіїuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.titlePsychosocial supporting the employees of institution of preschool education under the conditions of martial lawuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 49 (2023) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf317,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.