Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tashkinova, Oksana | - |
dc.contributor.author | Rohovska, Olha | - |
dc.contributor.author | Ponomaryova, Ludmila | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T10:54:12Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T10:54:12Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Tashkinova, Oksana. The challenges and prospects of implementing trauma-sensitive teaching in higher education institutions in Ukraine [Текст] / O. Tashkinova, L. Ponomaryova, O. Rohovska // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 17/49 : Педагогіка. - С. 61-69. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6164 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті здійснено аналіз вітчизняних і зарубіжних напрацювань з питань запровадження травма-чутливого викладання в закладах вищої освіти. Дослідження покликане визначити ключові аспекти та принципи травма-чутливого викладання, а також проаналізувати можливості їх застосування в закладах вищої освіти України. Розширено поняття “травма-чутливе викладання” у зв’язку із підходами, що спрямовані на зменшення травматичного впливу під час освітнього процесу, як на студентів так і на викладачів. Розкрито принципи травма-чутливого викладання в закладах вищої освіти України. Особливої уваги приділено проблемі запровадження травма-чутливого викладання в умовах тимчасово переміщених закладів вищої освіти. Основні аспекти дослідження включають аналіз травматичного досвіду студентів, формування основ стресостійкості під час навчання в умовах постійних змін та стресових ситуацій. У розвідці передбачено оцінку перспективи запровадження травма-чутливого підходу у викладанні у системі вищої освіти; аналіз переваг та обмеження впровадження травма-чутливого підходу у навчальний процес; розгляд стратегій та ресурсів, необхідних для успішного впровадження травма-чутливого викладання. Зроблено спробу визначити можливі перешкоди та шляхи їхнього подолання при впровадженні травма-чутливого викладання. В статті наведено приклади впровадження програм та курсів з метою ознайомлення педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти з основами травма-чутливого викладання, формування основ стресостійкості під час викладання. Як приклад впровадження таких програм щодо травма-чутливого викладання в умовах війни, запропоновано досвід Приазовського державного технічного університету. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | методика викладання | uk_UA |
dc.subject | війна | uk_UA |
dc.subject | студентство | uk_UA |
dc.subject | травма | uk_UA |
dc.subject | травматичний досвід | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | викладання | uk_UA |
dc.subject | травма-чутливе викладання | uk_UA |
dc.title | The challenges and prospects of implementing trauma-sensitive teaching in higher education institutions in Ukraine | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 49 (2023) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ташкінова Пономарьова.pdf | 343,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.