Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолєсніков, Руслан-
dc.date.accessioned2025-05-21T07:08:40Z-
dc.date.available2025-05-21T07:08:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолєсніков, Руслан. Система безперервної освіти педагога в Канаді = System of continuous teacher education in Canada / Р. Колєсніков // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 18/50 : Педагогіка. - С. 17-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6168-
dc.description.abstractАнотація. У статті представлено всебічне дослідження системи безперервної освіти педагога в Канаді, яка вважається однією з найбільш передових у світі завдяки своїй інтегрованості, інноваційності та високому рівню адаптивності до сучасних освітніх викликів. Детально аналізуючи історичний розвиток, методологічні основи та стратегічні орієнтири системи, робота виявляє ключові елементи, що забезпечують її успішне функціонування та еволюцію. Особлива увага приділяється ролі цифрових технологій та інформатизації, які відіграють критичну роль у модернізації навчального процесу та впровадженні інноваційних методик в педагогічну практику. Через призму дослідження конкретних кейс-стаді, стаття демонструє, як практичне застосування новітніх підходів дозволяє вчителям постійно розвивати свої професійні компетенції, адаптуватися до змінних умов та вимог освітнього середовища. Водночас аналіз викликів та перспектив розвитку системи безперервної освіти в Канаді вказує на необхідність подальшої її адаптації та інтеграції з глобальними освітніми трендами. Розширюючи межі традиційного розуміння педагогічної освіти, автори вказують на значення міждисциплінарного підходу, що об'єднує педагогіку, психологію, соціологію, інформаційні технології та інші сфери знань для формування комплексного бачення сучасного освітнього процесу. Такий підхід не тільки сприяє підвищенню якості педагогічної освіти, але й відкриває нові можливості для професійного зростання та самореалізації вчителів. Мета статті – не лише оглядово представити сутність та структуру системи безперервної освіти педагога в Канаді, але й глибоко аналізувати її компоненти, виклики та перспективи, з акцентом на інноваційних стратегіях та методиках навчання. Робота спирається на широкий спектр наукових досліджень, аналіз публікацій провідних вчених та авторські спостереження, що робить її важливим внеском у дослідження сфери педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбезперервна освітаuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectКанадаuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectнавчальні програмиuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.titleСистема безперервної освіти педагога в Канадіuk_UA
dc.title.alternativeSystem of continuous teacher education in Canadauk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 50 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колєсніков.pdf330,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.