Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6178
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Христенко, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-21T12:48:18Z | - |
dc.date.available | 2025-05-21T12:48:18Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Христенко, Ольга. Військово-патріотичне виховання старшокласників у позашкільному середовищі = Military-patriotic education of high school students in an extracurricular environment / О. Христенко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 18/50 : Педагогіка. - С. 90-97. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6178 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті проаналізовано виховний потенціал та методику військово-патріотичного виховання старшокласників у позашкільному середовищі на прикладі діяльності української національної дитячо-юнацької скаутської організації «Пласт» (далі – «Пласт»). Обґрунтовано, що система виховання в «Пласті» базується на засадах християнської етики та національних інтересів України, що відповідає завданням військово-патріотичного виховання старшокласників, здатних морально, фізично, психологічно й практично захищати Батьківщину. З’ясовано, що завдяки формуванню моральної свідомості юнацтва засобами християнської етики, «Пласт» сприяє тому, що молоді люди є мотивованими до оборони України, оскільки захист рідної землі є не лише громадянським, але й моральним обов’язком людини. Доведено, що тематичні зустрічі, свята та інші форми виховної роботи з дітьми та молоддю у «Пласті» передбачають вивчення історії України, відзначення знаменних історичних подій (День Соборності, День Незалежності, річниця бою під Крутами та ін.), а також вшанування пам’яті видатних діячів українського минулого, що забезпечує формування в особистості історичного світогляду, національної свідомості, поваги до історії рідного народу, мотивації продовжувати героїчні традиції української нації та готуватися до захисту Батьківщини. Обґрунтовано, що ефективним з педагогічної позиції є виховання учнівської молоді на прикладах життя і діяльності низки пластунів, які захищали Україну в роки російсько-української війни, що триває, і стали Героями України ХХІ сторіччя. Підсумовано, що єдність морально-духовного, національно-патріотичного та фізичного напрямків виховання учнівської молоді в позашкільному середовищі української національної дитячо-юнацької скаутської організації «Пласт» відповідає завданням військово-патріотичного виховання старшокласників в Україні в сучасних умовах. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | позашкільне середовище | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.subject | військово-патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | національне виховання | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.title | Військово-патріотичне виховання старшокласників у позашкільному середовищі | uk_UA |
dc.title.alternative | Military-patriotic education of high school students in an extracurricular environment | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 50 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Христенко.pdf | 334,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.