Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ореста Євгенівна-
dc.contributor.authorЧепіль, Марія Миронівна-
dc.contributor.authorГнізділова, Олена-
dc.date.accessioned2025-05-23T08:09:36Z-
dc.date.available2025-05-23T08:09:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКарпенко, Ореста. МООС як інструмент індивідуалізації навчання у педагогічних закладах вищої освіти = MOOCS as a tool for individualizing learning in pedagogical higher education institutions / О. Карпенко, М. Чепіль, О. Гнізділова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 37-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6189-
dc.description.abstractАнотація. Сучасний світ характеризується швидкими змінами та постійним потоком нової інформації. Це вимагає від педагогів постійного оновлення знань та навичок. Масові відкриті онлайн-курси (МООС) стали одним з найпопулярніших інструментів для організації дистанційного навчання, оскільки вони дозволяють здобувачам навчатися в зручний для них час і в зручному для них місці. МООС надає можливості для індивідуалізації навчання та задоволення різноманітних освітніх потреб. Дослідження ролі МООС в індивідуалізації навчання в університетах є актуальним, оскільки дозволяє розробити ефективні стратегії використання МООС для підвищення якості підготовки майбутніх педагогів, сприяє розвитку інноваційних підходів до організації навчального процесу, допомагає забезпечити відповідність педагогічної освіти сучасним вимогам ринку праці. Традиційна модель освіти часто не дозволяє врахувати індивідуальні особливості кожного здобувача. МООС дозволяють створювати персоналізовані навчальні плани, що відповідають індивідуальним потребам кожного здобувача. Мета статті – проаналізувати міжнародний та вітчизняний досвід використання МООС як інструменту індивідуалізації навчання у педагогічних закладах вищої освіти. Для досягнення мети дослідження було використано комплекс методів: теоретичний аналіз наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених у галузі педагогіки; узагальнення та систематизація наукових положень; аналіз досвіду впровадження MOOC у освітній процес педагогічних спеціальностей. МООС від провідних світових університетів надають здобувачам можливості для розширення знань та вдосконалення професійних компетенцій. Широкий спектр якісних курсів з різних галузей знань дозволяє здобувачам опановувати новітні технології та інноваційні підходи, розвивати навички критичного мислення та самостійного навчання, необхідних для успішної діяльності в ХХІ ст. У статті на основі аналізу публікацій учених, періодичних друкованих матеріалів і власного педагогічного досвіду обґрунтовуються особливості використання МООС у закладах вищої освіти. Воєнний стан та пов’язаний з ним перехід на дистанційне навчання підкреслили важливість забезпечення доступності якісної освіти для всіх. MOOC є ефективним інструментом для навчання здобувачів, підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти. МООС забезпечує доступ до якісної освіти, сприяє підвищенню престижу професії та якості дошкільної освіти в цілому. МООС надає можливості для навчання, оскільки не обмежуються географічними чи соціальними бар'єрами. Дослідження проведено в рамках українсько-австрійського науково-дослідного проєкту «Якість підготовки вихователів дошкільних закладів в Австрії та Україні: компаративний аналіз» (012U103773).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectмотивація навчанняuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleМООС як інструмент індивідуалізації навчання у педагогічних закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeMOOCS as a tool for individualizing learning in pedagogical higher education institutionsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 51 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6 (1).pdf283,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.