Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6190
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корольов, В’ячеслав | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T08:13:41Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T08:13:41Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Корольов, В’ячеслав. Проблема використання віртуальних воркспейсів у процесі підготовки вчителів історії [Текст] = The problem of using virtual workspaces in the process of training history teachers / В. Корольов // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 45-51. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6190 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті розглядається основне поняття «віртуальний воркспейс», сферу їх використання, та ключові аспекти. Автор розкриває основні проблеми, переваги та недоліки використання віртуальних воркспейсів у процесі підготовки вчителів історії. Автор аналізує сучасні технології створення віртуальних робочих середовищ та їх вплив на освітній процес. В статті детально розглядаються віртуальні воркспейси Discord та Spot, також на їх прикладах розкриваються основні переваги віртуальних воркспейсів які включають наступні складові: інтерактивність, можливість здійснити доступ до робочого місця з будь якого пристрою, а також індивідуалізацію навчання. Стаття розкриває можливості та ймовірні ситуації використання віртуальних воркспейсів наприклад використання серверів, ролі на серверах в межах сервісу Discord або кімнатна диференціація сервісу Spot, описує унікальні можливості кожного з воркспейсів, переваги та недоліки кожного з них в процесі підготовки майбутніх вчителів історії. особливу увагу було привернуто до матеріальної складової цих воркспейсів в аспекті доступності для використання без значних грошових внесків, а також доступності цих сервісів на основних операційних системах, таких як Windows, MacOS, Android та Ios. Було приділено значну увагу системі ботів в сервісі Discord та можливості їх інтегрувати з різними нейромережами, такі як Google Gemini та Chat-GPT. Також було приділено значну увагу імерсивній складової сервісу Spot, де можна за допомогою вбудованого інструментарію, зробити інтер’єр або макет реально існуючих приміщень реально існуючого інституту. Ця стаття має рекомендаційний характер і має бути корисною для освітян, які прагнуть інтегрувати сучасні технології у навчальний процес, зокрема для підготовки вчителів історії. В статті було розглянуто віртуальні воркспейси – Discord, Spot, які потенційно можуть бути використані в процесі навчання майбутніх вчителів історії. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | ЗВО | uk_UA |
dc.subject | Spot | uk_UA |
dc.subject | віртуальний воркспей | uk_UA |
dc.subject | дисципліна | uk_UA |
dc.subject | мессенджер | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | Discord | uk_UA |
dc.subject | історія | uk_UA |
dc.title | Проблема використання віртуальних воркспейсів у процесі підготовки вчителів історії | uk_UA |
dc.title.alternative | The problem of using virtual workspaces in the process of training history teachers | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 51 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Корольов.pdf | 264,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.