Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛатик, Назарій-
dc.contributor.authorСаковець, Назарій-
dc.contributor.authorСанайко, Артур-
dc.date.accessioned2025-05-23T09:20:06Z-
dc.date.available2025-05-23T09:20:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛатик, Назарій. Вища освіта України в умовах війни = Higher education in Ukraine under war conditions / Н. Латик, Н. Саковець, А. Санайко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 51-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6191-
dc.description.abstractАнотація. У статті акцентовано увагу на проблемах та викликах, які стоять перед вищою освітою під час війни. Трансформація у сфері вищої освіти зумовлює зміни у функціонуванні ЗВО. Пріоритетними завданнями є безпека, адаптація закладів вищої освіти до реалій війни, підготовка фахівців для відбудови та євроінтеграції, впровадження інновацій та цифровізація. Університети повинні прагнути створити безпечний простір, де студенти можуть розвиватися, знаходити своє місце у суспільстві та будувати плани на майбутнє. Війна стала випробуванням для української освіти, змусивши її адаптуватися до нових реалій. Незважаючи на вимушені паузи, пришвидшене завершення навчального року, психологічне напруження та фізичні небезпеки, освітній процес в Україні не зупинився. В умовах війни створення атмосфери взаємоповаги, довіри та співпраці у ЗВО забезпечує успішне навчання та психологічне благополуччя студентів. Таке середовище дозволяє студентам відчувати себе цінними, почутими та підтриманими, що допомагає їм впоратися зі стресом та тривогою. В організації освітнього процесу важливе місце займає дистанційна форма навчання. Розкрито її переваги та недоліки. Основними аспектами мотивації до навчання є розвиток внутрішньої та когнітивної мотивації. Розвиток дистанційної освіти нерозривно пов'язаний з впровадженням передових інформаційних та комунікаційних технологій. В умовах війни ЗВО зміщують акценти з академічних досягнень на психологічну підтримку студентів та викладачів. Українська освіта довела свою здатність функціонувати та розвиватися навіть під час війни, що є запорукою її успішного відновлення та подальшого розвитку у мирний час. У майбутньому Україна має зосередитися на подоланні наслідків війни та формуванні нового бачення освіти, підвищенні якості освіти, упровадженні інновацій, підготовці молоді до успішної реалізації у повоєнній Україні.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleВища освіта України в умовах війниuk_UA
dc.title.alternativeHigher education in Ukraine under war conditionsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 50 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Латик Саковець.pdf273,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.