Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядко, Олена-
dc.date.accessioned2025-05-23T09:39:27Z-
dc.date.available2025-05-23T09:39:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрядко, Олена. Розвиток естетичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва в ході їх вокальної підготовки = Perspective music art teachers esthetic intellect development during their vocal elaboration / О. Прядко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 73-79.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6194-
dc.description.abstractАнотація. У статті розкривається сутність поняття «естетичний інтелект», аналізуються шляхи формування естетичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва в ході їх фахової підготовки, визначається потенціал вокального мистецтва у справі розвитку естетичної свідомості студента, формування здатності до пізнання навколишньої дійсності через призму краси. Естетичний інтелект розглядається як здатність розуміти, інтерпретувати та виражати почуття, викликані певним об’єктом та досвідом, готовність аналізувати естетичні характеристики предметів та явищ в ході взаємодії інтелектуальної та емоційної сфери особистості. Визначено важливість розвитку естетичного інтелекту у майбутнього педагога-музиканта, що сприятиме зростанню продуктивності його професійно-педагогічної діяльності, формуванню готовності задовольняти культурні, естетичні, інтелектуальні потреби учнів в ході їх музично-естетичного розвитку. Розглянуто засоби формування естетичного інтелекту у майбутніх педагогів в процесі їх вокальної підготовки: розвиток естетичної чутливості, уміння ідентифікувати та глибоко усвідомлювати ті естетичні переживання, які виникають в ході сприймання твору мистецтва, здатності до естетичної артикуляції вражень від сприймання вокального твору, поглиблення естетичної свідомості особистості, формування естетичної емпатійності майбутнього вчителя. Розвиткові естетичного інтелекту сприяє стимулювання емоційності сприймання творів музичного мистецтва, формування здатності переведення отриманих вражень в естетичні переживання. Важливим чинником формування естетичного інтелекту вчителя музичного мистецтва є розвиток вміння інтерпретувати результати роботи різних сенсорних систем в ході сприймання та виконання вокальних творів, перетворюючи їх у естетичні враження.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectвокальна підготовкаuk_UA
dc.subjectестетичний інтелектuk_UA
dc.titleРозвиток естетичного інтелекту у майбутніх учителів музичного мистецтва в ході їх вокальної підготовкиuk_UA
dc.title.alternativePerspective music art teachers esthetic intellect development during their vocal elaborationuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 51 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прядко (2).pdf267,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.