Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗданевич, Лариса-
dc.contributor.authorМисик, Олеся-
dc.contributor.authorЦегельник, Тетяна-
dc.date.accessioned2025-05-26T08:05:39Z-
dc.date.available2025-05-26T08:05:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗданевич, Лариса. Здатність майбутніх вихователів до навчання впродовж життя: професійна компетентність та вимога сьогодення = The ability of future educators to learn throughout life: professional competence and the requirement of nowadays / Л. Зданевич, О. Мисик, Т. Цегельник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 27-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6202-
dc.description.abstractУ статті представлено теоретичне обґрунтування здатності майбутніх вихователів до навчання впродовж життя як професійної компетентності та вимоги сьогодення. Зазначено, що специфіка професії вимагає сформованості у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки належного рівня професійної компетентності. Переконані, що від цього залежить якість професійної діяльності в умовах закладу дошкільної освіти, професійний ріст та імідж майбутніх фахівців дошкільної освіти. Представлено найбільш актуальні визначення вітчизняними науковцями поняття «професійна компетентність» та на цій основі власне розуміння цього феномену. Професійну компетентність трактуємо як інтегровану характеристику особистості, що включає: спеціальні фахові знання, уміння і навички; особистісні якості (любов до дітей, відповідальність, творчість, емпатія, комунікабельність, здатність до саморозвитку, самоосвіти та ін.) та готовність до здійснення якісної професійної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти. Схарактеризовано складові змісту компетентності «здатність майбутніх вихователів до навчання впродовж життя»: здатність вихователя до саморефлексії та самооцінювання власної професійної діяльності, професійний розвиток та самоосвіта. Акцентовано увагу на тому, що здатність майбутніх вихователів до навчання впродовж життя є однією із вагомих професійних компетентностей, оскільки у сучасному глобалізованому суспільстві, де знання постійно оновлюються, а технології розвиваються, вихователі повинні бути готові до постійного самовдосконалення. Уважаємо, що в основі здатності до навчання впродовж життя є самосвідомість і саморефлексія, умотивованість до навчання, комунікативні навички та навички самоорганізації, адаптивність до нових умов та вимог, відкритість до інновацій тощо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутні вихователі закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleЗдатність майбутніх вихователів до навчання впродовж життя: професійна компетентність та вимога сьогоденняuk_UA
dc.title.alternativeThe ability of future educators to learn throughout life: professional competence and the requirement of nowadaysuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зданевич, Мисик.pdf351,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.