Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6206
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Княжева, Ірина | - |
dc.contributor.author | Філіпчук, В'ячеслав | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-26T10:27:31Z | - |
dc.date.available | 2025-05-26T10:27:31Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Княжева, Ірина. Економічний складник професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: середовищний підхід = Economic component of professional training of future teachers of humanities: an environmental approach / І. Княжева, В. Філіпчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 56-62. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6206 | - |
dc.description.abstract | У сучасних умовах стрімкого розвитку економіки, фінансових криз і нестабільності на ринку праці знання економічних основ стає важливим для кожного фахівця. У статті висвітлено важливий аспект підготовки майбутніх педагогів – економічний, що є необхідною умовою їхньої успішної професійної діяльності в умовах сучасних соціально-економічних запитів і завдань та орієнтації в економічному просторі професії. Доведено, що інтеграція економічних знань у професійну підготовку майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей відповідає загальносвітовій тенденції міждисциплінарного підходу. Це сприяє більш ефективному використанню ресурсів, підвищенню конкурентоспроможності випускників педагогічних закладів вищої освіти, формуванню їхньої здатності до адаптації в умовах ринкової економіки, розвитку підприємницьких умінь і навичок. Середовищний підхід у вищій педагогічній освіті схарактеризовано як концептуальну стратегію організації освітнього процесу, що базується на створенні й управлінні освітнім середовищем, яке забезпечує оптимальні умови для професійного та особистісного розвитку майбутніх педагогів. Визначено, що середовищний підхід передбачає створення сприятливого освітнього середовища для розвитку професійних компетентностей і є перспективним напрямом модернізації педагогічної освіти. Урахування економічних аспектів у цьому підході сприяє формуванню в майбутніх учителів усвідомленого ставлення до економічного складника їхньої професійної діяльності. Показано, що ефективне для реалізації економічного складника професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей освітнє середовище закладу вищої освіти повинно бути інтегративним і комплексним, технологічно оснащеним, соціально орієнтованим і практико-спрямованим. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | середовищний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | економічний складник | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | гуманітарні спеціальності | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Економічний складник професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: середовищний підхід | uk_UA |
dc.title.alternative | Economic component of professional training of future teachers of humanities: an environmental approach | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 337,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.