Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКняжева, Ірина-
dc.contributor.authorФіліпчук, В'ячеслав-
dc.date.accessioned2025-05-26T10:27:31Z-
dc.date.available2025-05-26T10:27:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКняжева, Ірина. Економічний складник професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: середовищний підхід = Economic component of professional training of future teachers of humanities: an environmental approach / І. Княжева, В. Філіпчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 56-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6206-
dc.description.abstractУ сучасних умовах стрімкого розвитку економіки, фінансових криз і нестабільності на ринку праці знання економічних основ стає важливим для кожного фахівця. У статті висвітлено важливий аспект підготовки майбутніх педагогів – економічний, що є необхідною умовою їхньої успішної професійної діяльності в умовах сучасних соціально-економічних запитів і завдань та орієнтації в економічному просторі професії. Доведено, що інтеграція економічних знань у професійну підготовку майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей відповідає загальносвітовій тенденції міждисциплінарного підходу. Це сприяє більш ефективному використанню ресурсів, підвищенню конкурентоспроможності випускників педагогічних закладів вищої освіти, формуванню їхньої здатності до адаптації в умовах ринкової економіки, розвитку підприємницьких умінь і навичок. Середовищний підхід у вищій педагогічній освіті схарактеризовано як концептуальну стратегію організації освітнього процесу, що базується на створенні й управлінні освітнім середовищем, яке забезпечує оптимальні умови для професійного та особистісного розвитку майбутніх педагогів. Визначено, що середовищний підхід передбачає створення сприятливого освітнього середовища для розвитку професійних компетентностей і є перспективним напрямом модернізації педагогічної освіти. Урахування економічних аспектів у цьому підході сприяє формуванню в майбутніх учителів усвідомленого ставлення до економічного складника їхньої професійної діяльності. Показано, що ефективне для реалізації економічного складника професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей освітнє середовище закладу вищої освіти повинно бути інтегративним і комплексним, технологічно оснащеним, соціально орієнтованим і практико-спрямованим.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсередовищний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectекономічний складникuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectгуманітарні спеціальностіuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleЕкономічний складник професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: середовищний підхідuk_UA
dc.title.alternativeEconomic component of professional training of future teachers of humanities: an environmental approachuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf337,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.