Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6209
Назва: | Автентичні пісні як сучасний спосіб навчання англомовного аудіювання студентів немовних ВНЗ |
Інші назви: | Authentic song as a modern way of teaching English listening for students of non-linguistic university |
Автори: | Мись, Тетяна |
Ключові слова: | іноземна мова методика аудіювання усне спілкування мовленнєва діяльність вправи |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Мись, Тетяна. Автентичні пісні як сучасний спосіб навчання англомовного аудіювання студентів немовних ВНЗ = Authentic song as a modern way of teaching English listening for students of non-linguistic university / Т. Мись // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 76-85. |
Короткий огляд (реферат): | Мета даної статті – показати та проаналізувати сучасні методи аудіювання, в даному випадку автентичні пісні, як одного з найважливіших чинників розвитку комунікативних навичок студентів немовних спеціальностей під час занять з англійської мови. Під час вивчення такого виду аудіювання, використовувались такі методи , як: описовий метод, метод аналізу та синтезу. Проаналізовано вплив аудіювання на розвиток комунікативної компетенції студентів. Також надано розроблені приклади різних типів вправ, на основі автентичних пісень, для використання на заняттях з англійської мови. Аудіювання дає можливість розширити активний лексичний склад іноземної мови та її граматичні особливості. Безперечно, аудіювання, як вид мовленнєвої діяльності, відіграє важливу роль у реалізації освітніх і виховних завдань, є ефективним засобом навчання іноземної мови у ВНЗ. Існує два найважливіших види аудіювання. Розрізняють комунікативне аудіювання та навчальне аудіювання. Навчальне аудіювання розглядається як засіб навчання, є способом введення нового лексичного матеріалу, створення слухових образів мовних одиниць, формує основу для оволодіння усним мовленням, покращення комунікативних навичок. Отже, можна зробити висновок, що навчання аудіювання, за допомогою автентичних пісень, є дуже цікавим, навчально-пізнавальним процесом, за умови правильної мотивації студентів. Аудіювання – це основа спілкування, і з цього починається оволодіння усним спілкуванням. Завдання викладача йти в ногу з сучасністю, щоб зробити рутинні заняття цікавішими. Оволодіння цією навичкою забезпечує успіх спілкування, яке полягає в здатності говорити та розуміти англійську мову. Використання аудіювання на заняттях з іноземної мови на неспеціальних факультетах допомагає зробити навчання різноманітним, закріпити здобуті уміння та навички, сприяє тренуванню слухової пам’яті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6209 |
Розташовується у зібраннях: | № 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мись.pdf | 629,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.