Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаска, Тарас-
dc.date.accessioned2025-05-26T10:49:56Z-
dc.date.available2025-05-26T10:49:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПаска, Тарас. Формування міжкультурної компетентності і взаємодії студентської молоді як засіб мотивації до саморозвитку та соціальної активності = Formation of intercultural competence and interaction of student youth as a means of motivation for self-development and social activity / Т. Паска // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 85-91.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6210-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються актуальні підходи до формування міжкультурної компетентності і взаємодії студентів в контексті сучасних глобалізаційних процесів. Наголошується, що міжкультурна взаємодія, комунікація та діалог є важливим засобом мотивації до саморозвитку та соціальної активності. Володіння міжкультурною компетентністю у європейському вимірі розглядається як одна з вимог професійної компетентності майбутніх фахівців. Наголошується на важливій ролі міжнародних і українських нормативно-правових документів, які містять засадничі принципи формування міжкультурної взаємодії, зокрема Білої книги Ради Європи з міжкультурного діалогу під назвою «Жити разом у рівності й гідності». Підкреслюється, що на сучасному етапі вивченням різноманітних аспектів міжкультурної взаємодії займається група гуманітарних наук: історія, педагогіка, культурологія, етнопсихологія, лінгвокультурологія, комунікативістика, соціологія культури, народознавство та ін. Розкриваються сучасні підходи до визначення понятійного апарату дослідження, зокрема таких понять, як «міжкультурна комунікація», «міжкультурна компетенція», «культурне розмаїття», «міжетнічне спілкування». Звертається увага на те, що у закладах вищої освіти Івано-Франківщини важливим джерелом засвоєння міжкультурних знань є вивчення особливостей культурного розмаїття краю у міжвоєнний період ХХ ст., зокрема мистецького життя єврейської спільноти, діяльності єврейських аматорських театрів. На базі історичних джерел висвітлюються характерні риси, притаманні мешканцям Прикарпаття у міжвоєнну добу, що сприяє вихованню у сучасної молоді толерантного ставлення до представників інших культур. Зроблено висновки про необхідність подальшого розвитку міжкультурної комунікації студентів в умовах глобалізації та інтеграції освіти, розширення університетських програм міжнародного обміну, академічної мобільності, стипендійних програм, залучення здобувачів освіти до міжнародних проєктів та ініціатив, які вимагають навичок ефективної комунікації з представниками різних культурних середовищ.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнаціонально-культурна самобутністьuk_UA
dc.subjectполікультурне суспільствоuk_UA
dc.subjectміжкультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectміжкультурна взаємодіяuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectміжвоєнний періодuk_UA
dc.subjectсоціальна активністьuk_UA
dc.titleФормування міжкультурної компетентності і взаємодії студентської молоді як засіб мотивації до саморозвитку та соціальної активностіuk_UA
dc.title.alternativeFormation of intercultural competence and interaction of student youth as a means of motivation for self-development and social activityuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паска.pdf326,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.