Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтинська, Вікторія-
dc.contributor.authorЯщишин, Зіновій-
dc.contributor.authorПрокопів, Любов-
dc.contributor.authorСерман, Тарас-
dc.date.accessioned2025-05-26T11:05:44Z-
dc.date.available2025-05-26T11:05:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМетодологія дослідження проблеми розвитку спортивно-оздоровчої роботи у закладах вищої освіти України = Methodology for researching the problem of development of sports and recreational work in higher education institutions of Ukraine / В. Стинська, З. Ящишин, Л. Прокопів, Т. Серман // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 91-98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6211-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню методологічної основи дослідження проблеми розвитку спортивно-оздоровчої роботи у закладах вищої освіти, яка розкрита на філософському, загальнонауковому та конкретнонауковому рівнях. На філософському рівні – діалектичний, гуманістичний, антропологічний, аксіологічний, інтегративний підходи, що забезпечують глибоке осмислення сутності спортивно-оздоровчої діяльності. На рівні загальнонаукової методології – синергетичний, системний. культурологічний, функціональний, структурно-функціональний, акмеологічний, компетентнісний, емпіричний, діяльнісний, міждисциплінарний, особистісноорієнтований підходи, що утворюють єдину методологічну базу для аналізу та трансформації спортивно-оздоровчої діяльності у закладах вищої освіти, забезпечуючи цілісний погляд на фізичне виховання як на динамічну систему, що враховує взаємодію різноманітних компонентів, культурні та соціальні чинники, а також активну участь студентів у процесах самовдосконалення та професійного зростання. На рівні конкретнонаукової методології – історико-методологічний, педагогічний, психолого-педагогічний, соціокультурний, медико-біологічний, інклюзивний, цифровий підходи, що дозволяють визначити ефективні шляхи розвитку спортивно-оздоровчої роботи у закладах вищої освіти України, враховуючи сучасні виклики та тенденції. Зроблено висновок, що методологія дослідження проблеми розвитку спортивно-оздоровчої роботи у закладах вищої освіти України є комплексною та багаторівневою системою, яка дозволяє на теоретичному та практичному рівнях об’єктивно відтворити та окреслити концептуальні вектори розвитку спортивно-оздоровчої діяльності у закладах вищої освіти України. Інтеграція філософських, загальнонаукових, конкретнонаукових та процесуальних підходів забезпечує всебічний аналіз структурних, функціональних і культурних аспектів спортивно-оздоровчої роботи, що дає можливість розробити ефективні стратегії удосконалення фізичного виховання та формування здорового способу життя студентської молоді.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectметодологічні підходиuk_UA
dc.subjectспортивно-оздоровча діяльністьuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleМетодологія дослідження проблеми розвитку спортивно-оздоровчої роботи у закладах вищої освіти Україниuk_UA
dc.title.alternativeMethodology for researching the problem of development of sports and recreational work in higher education institutions of Ukraineuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стинська.pdf327,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.