Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоссак, Григорій Михайлович-
dc.contributor.authorПавлишак, Ярослава Ярославівна-
dc.contributor.authorБриндзя, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-05-27T13:07:51Z-
dc.date.available2025-05-27T13:07:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоссак, Григорій Михайлович. Екологічна компетентність учнів як засіб формування екологічної культури / Я. Я. Павлишак, Г. М. Коссак,, І. В. Бриндзя // Екологічні науки.- 2025. - № 1(58)-С. 23-26uk_UA
dc.identifier.issnISSN: 2306-9716 (Print) 2664-6110 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6236-
dc.descriptionПрактичне значення одержаних результатів полягає у розробці практичних методів й форм активізації екологічної цілеспрямованої діяльності учнів у процесі урочної та позаурочної роботи.uk_UA
dc.description.abstractФормування високого рівня екологічної культури залежить від ефективної екологічної освіти, яка на порозі третього тися- чоліття стала необхідною складовою гармонійного, збалансованого, сталого розвитку. Відповідно до стратегії розвитку еко- логічної освіти, одним з найважливіших пріоритетних напрямків є комплексний підхід до екологічного виховання, що сприя- тиме бережному ставленню до навколишнього середовища і як результат – підвищить загальнодержавний рівень екологічної культури. Вимоги суспільства до освіти зумовлюють потребу підготовки екологічно грамотного випускника школи, відпові- дального за стан природного середовища. Сучасна парадигма освіти ставить в основу освітньої діяльності розвиток життєво важливих компетенцій, зокрема і екологічної компетентності особистості та суспільства. Екологічна компетентність виявляється в систематичному прийнятті рішень щодо врахування екологічних наслідків влас- ної діяльності, що чинить певний вплив на довкілля. Основою екологічної компетентності є екологічні знання, досвід прак- тичної діяльності в довкіллі. У статті проаналізовано особливості системного формування екологічної компетентності в урочній та позакласній роботі, як ефективного засобу набуття учнями екологічної свідомості. Розкрито систему педагогічних впливів, що включають форму- вання естетичних поглядів і переконань, почуття емпатії у ставленні до природи, гармонійне поєднання теоретичне навчання з практичною пізнавальною діяльністю. Виокремлено системність впровадження елементів екологічної діяльності учнів з біо- логії у позакласній роботі. Експериментальна перевірка проведеного дослідження показала ефективність запропонованих шляхів цілісного поєднання форм навчання з системним застосуванням виховних впливів та екологічної діяльності учнів. Ключові слова: екологічна компетентність, екологічна свідомість, сталий розвиток, освітній процесuk_UA
dc.description.sponsorshipПавлишак Ярославаuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherЕкологічні науки : науково-практичний журналuk_UA
dc.subjectекологічні знанняuk_UA
dc.subjectекологічна культура-
dc.subjectекологічна свідомість-
dc.subjectекологічна компетентність-
dc.titleЕкологічна компетентність учнів як засіб формування екологічної культуриuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Екологічні науки.pdf332,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.