Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоссак, Григорій Михайлович-
dc.contributor.authorБриндзя, Ірина Володимирівана-
dc.contributor.authorГойванович, Наталя Константинівна-
dc.contributor.authorПавлишак, Ярослава Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-05-27T13:11:39Z-
dc.date.available2025-05-27T13:11:39Z-
dc.date.issued2025-04-
dc.identifier.citation1. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. 384 с. 2. Грицай Н. Б. Методика позакласної роботи з біології. Дистанційний курс: навч. посіб. Рівне: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2010. 164 с. 3. Зайченко І. В. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, 2-е вид. К., «Освіта України», «КНТ», 2008. 528 с. 4. Методика викладання у вищій школі: навчальний посібник. /О. В. Малихін, І. Г. Павленко, О. О. Лаврентьєва, Г. І. Матукова. Сімферополь: Дайфі, 2011. 270 с. 5. Перетятько В. В. Методика викладання біології: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Біологія» освітньо-професійної програми «Біологія». Запоріжжя: ЗНУ, 2018. 143 с. 6. Розуміння та інтерпретація життєвого досвіду як чинник розвитку особистості: монографія /за ред. Н. В. Чепелєвої. Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. 276 с. 7. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. К.: Видавничий центр «Академія», 2002. 528 с. 8. Шулдик В. І. Курс методики викладання біології в модулях: Підручник для студентів, магістрів та молодих вчителів біології. К.: Наук, світ, 2000. 289 с. 9. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 21.01.2025). 10. https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76886/ (дата звернення: 15.01.2025). 11. https://osvita.ua/doc/files/news/896/89684/Biolohiya_7-9_klas_Sobol_26_07_2023.pdf (дата звернення: 17.01.2025).uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2308-4634 (Print)-
dc.identifier.issnISSN 2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6237-
dc.descriptionдослідження можливості реалізації теоретичних знань у пізнавальній дослідницькій діяльності у процесі позаурочної роботи, зокрема, практичній діяльності у кутку живої природиuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто цілісне поєднання теоретичних знань та умінь у пізнавальній, дослідницькій діяльності здобувачів освіти у процесі організації урочної та позаурочної роботи. У процесі досліджень, що проводились у кутку живої природи, учні оволодівали навиками проведення досліджень з рослинами, аналізу, фіксації та обробки результатів, а саме, навиками практичної діяльності з вирощування квіткових рослин з насінин, уміннями вегетативного розмноження листками на прикладі різних видів фіалки.uk_UA
dc.description.sponsorshipКоссак Григорійuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherМолодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. – № 4 (236)uk_UA
dc.relation.ispartofseries011 – Освітні педагогічні науки;№ 4 (236)-
dc.subjectдослідницька діяльність; дослідницька компетентність; експеримент; куток живої природи; пізнавальна діяльність; позаурочна робота; спостереження.uk_UA
dc.titleЗастосування теоретичних знань у практичній дослідницькій діяльності у процесі позаурочної роботи з біологіїuk_UA
dc.title.alternativeдіяльність, наукові дослідженняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 4(236)2025.pdf6,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.