Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коссак, Григорій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Бриндзя, Ірина Володимирівана | - |
dc.contributor.author | Гойванович, Наталя Константинівна | - |
dc.contributor.author | Павлишак, Ярослава Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T13:11:39Z | - |
dc.date.available | 2025-05-27T13:11:39Z | - |
dc.date.issued | 2025-04 | - |
dc.identifier.citation | 1. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. 384 с. 2. Грицай Н. Б. Методика позакласної роботи з біології. Дистанційний курс: навч. посіб. Рівне: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2010. 164 с. 3. Зайченко І. В. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, 2-е вид. К., «Освіта України», «КНТ», 2008. 528 с. 4. Методика викладання у вищій школі: навчальний посібник. /О. В. Малихін, І. Г. Павленко, О. О. Лаврентьєва, Г. І. Матукова. Сімферополь: Дайфі, 2011. 270 с. 5. Перетятько В. В. Методика викладання біології: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Біологія» освітньо-професійної програми «Біологія». Запоріжжя: ЗНУ, 2018. 143 с. 6. Розуміння та інтерпретація життєвого досвіду як чинник розвитку особистості: монографія /за ред. Н. В. Чепелєвої. Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. 276 с. 7. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. К.: Видавничий центр «Академія», 2002. 528 с. 8. Шулдик В. І. Курс методики викладання біології в модулях: Підручник для студентів, магістрів та молодих вчителів біології. К.: Наук, світ, 2000. 289 с. 9. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 21.01.2025). 10. https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76886/ (дата звернення: 15.01.2025). 11. https://osvita.ua/doc/files/news/896/89684/Biolohiya_7-9_klas_Sobol_26_07_2023.pdf (дата звернення: 17.01.2025). | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2308-4634 (Print) | - |
dc.identifier.issn | ISSN 2617-0825 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6237 | - |
dc.description | дослідження можливості реалізації теоретичних знань у пізнавальній дослідницькій діяльності у процесі позаурочної роботи, зокрема, практичній діяльності у кутку живої природи | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто цілісне поєднання теоретичних знань та умінь у пізнавальній, дослідницькій діяльності здобувачів освіти у процесі організації урочної та позаурочної роботи. У процесі досліджень, що проводились у кутку живої природи, учні оволодівали навиками проведення досліджень з рослинами, аналізу, фіксації та обробки результатів, а саме, навиками практичної діяльності з вирощування квіткових рослин з насінин, уміннями вегетативного розмноження листками на прикладі різних видів фіалки. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Коссак Григорій | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. – № 4 (236) | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 011 – Освітні педагогічні науки;№ 4 (236) | - |
dc.subject | дослідницька діяльність; дослідницька компетентність; експеримент; куток живої природи; пізнавальна діяльність; позаурочна робота; спостереження. | uk_UA |
dc.title | Застосування теоретичних знань у практичній дослідницькій діяльності у процесі позаурочної роботи з біології | uk_UA |
dc.title.alternative | діяльність, наукові дослідження | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
№ 4(236)2025.pdf | 6,87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.