Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6312
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жигайло, Оксана Омелянівна | - |
dc.contributor.author | Груник, Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-06T07:28:17Z | - |
dc.date.available | 2025-06-06T07:28:17Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Жигайло, Оксана Омелянівна. Формування мотиваційної спрямованості молодшого школяра засобами навчально-творчих задач з математики / О. О. Жигайло, Ю. Груник // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2025. - Вип. 3. - С. 10-17. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6312 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття мотиваційна спрямованість, розкрито роль мотивів у досягненні успіху у навчанні в початковій школі. Зроблено спробу описати роль навчально-творчих задач, що мають життєвий, ігровий чи дослідницький формат. Проаналізовано особливості використання сучасних технологій навчання з метою формування мотиваційної спрямованості молодших школярів. Доведено важливість стимулювання мотивації досягнень завдяки можливості самореалізації та успіху при розв’язанні творчих завдань учнів шляхом, у процесі чого генеруються оригінальні ідеї. Підкреслено, що за умови цілеспрямованого формування й підтримки мотивації учні краще сприймають навчальний матеріал, демонструють вищі результати та виявляють готовність до розвитку компетентностей, необхідних для життя в інформаційному суспільстві. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна спрямованість | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | учні початкових класів | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | методика навчання математичної освітньої галузі у початковій школі, учні початков технологія розвитку критичного мислення | uk_UA |
dc.title | Формування мотиваційної спрямованості молодшого школяра засобами навчально-творчих задач з математики | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3 (2025 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
жигайло_гриник-10-17.pdf | 688,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.