Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатчишин, Р.-
dc.contributor.authorВасиликів, Іван Богданович-
dc.date.accessioned2025-06-06T07:43:13Z-
dc.date.available2025-06-06T07:43:13Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМатчишин, Р. Метапредметні завдання як засіб розвитку у молодших школярів інтересу до вивчення математики / Р. Матчишин, І. Б. Василиків // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2025. - Вип. 3. - С. 37-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6315-
dc.description.abstractУ статті розглянуто зміст поняття «завдання з метапредметним компонентом», під час виконання завдань, що демонструють не лише математичні знання, а й суб'єктивні навички, використання завдань відповідного жанру для категоризації та ілюстрування суб'єктивних завдань привело до загального позитивного ставлення до навчальної діяльності, завдань, що потребують значних розумових зусиль, завдань, що активізують мислення та дають нові знання. Цей дослідницький матеріал може бути цікавим для фахівців у галузі початкової освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавчальне завданняuk_UA
dc.subjectзавдання із метапредметним компонентом, мотиваційна сфера навчальної діяльності.uk_UA
dc.subjectмотиваційна сфера навчальної діяльностіuk_UA
dc.subjectмотиваційна сфера навчальної діяльностіuk_UA
dc.titleМетапредметні завдання як засіб розвитку у молодших школярів інтересу до вивчення математикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 3 (2025 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
матчишин_василиків 37-42.pdf684,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.