Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадова, Ірина Ігорівна-
dc.contributor.authorСавлик, Я.-
dc.date.accessioned2025-06-06T08:55:34Z-
dc.date.available2025-06-06T08:55:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСадова, Ірина Ігорівна. Індивідуальна програма розвитку учня / І. І. Садова, Я. Савлик // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2025. - Вип. 3. - С. 48-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6317-
dc.description.abstractУ статті визначено, що індивідуальна програма розвитку – це документ, який визначає вимоги до навчання та індивідуальні напрями, форми підтримки, освітні послуги, гарантує забезпечення права на освіту учнів з особливими потребами. Досліджено, що важливе завдання індивідуальної програми розвитку – забезпечення індивідуального підходу до потреб учнів, заснованого на потенціалі їх психологічного, фізичного, соціального розвитку. Виокремлено вимоги до реалізації програми: 1) терміни впровадження – команда супроводу розробляє її впродовж двох тижнів від початку навчання учня; 2) результативність – досягається шляхом реалізації запланованих заходів та передбачає використання сучасних технологій задля отримання навчальних цілей; 3) індивідуалізований характер – зумовлений рівнем мотивації учня до навчання; 4) мобільність – усі навчальні цілі мають бути актуальними й конкретними; 5) практичність – сприяє підвищенню якості життя дитини, формуванню у неї навичок, необхідних у повсякденному житті; 6) зрозумілість – усі заплановані стратегії та заходи мають бути реальними для виконання; 7) конфіденційність. Розкрито алгоритм впровадження індивідуальної програми розвитку в умовах закладу освіти, що містить з підготовчий, основний та підсумковий етапи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectучень з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectіндивідуальна програма розвиткуuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.titleІндивідуальна програма розвитку учняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 3 (2025 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
садова_савлик-48-54.pdf701,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.