Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6317
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Садова, Ірина Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Савлик, Я. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-06T08:55:34Z | - |
dc.date.available | 2025-06-06T08:55:34Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Садова, Ірина Ігорівна. Індивідуальна програма розвитку учня / І. І. Садова, Я. Савлик // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2025. - Вип. 3. - С. 48-54. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6317 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено, що індивідуальна програма розвитку – це документ, який визначає вимоги до навчання та індивідуальні напрями, форми підтримки, освітні послуги, гарантує забезпечення права на освіту учнів з особливими потребами. Досліджено, що важливе завдання індивідуальної програми розвитку – забезпечення індивідуального підходу до потреб учнів, заснованого на потенціалі їх психологічного, фізичного, соціального розвитку. Виокремлено вимоги до реалізації програми: 1) терміни впровадження – команда супроводу розробляє її впродовж двох тижнів від початку навчання учня; 2) результативність – досягається шляхом реалізації запланованих заходів та передбачає використання сучасних технологій задля отримання навчальних цілей; 3) індивідуалізований характер – зумовлений рівнем мотивації учня до навчання; 4) мобільність – усі навчальні цілі мають бути актуальними й конкретними; 5) практичність – сприяє підвищенню якості життя дитини, формуванню у неї навичок, необхідних у повсякденному житті; 6) зрозумілість – усі заплановані стратегії та заходи мають бути реальними для виконання; 7) конфіденційність. Розкрито алгоритм впровадження індивідуальної програми розвитку в умовах закладу освіти, що містить з підготовчий, основний та підсумковий етапи. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | учень з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна програма розвитку | uk_UA |
dc.subject | заклад освіти | uk_UA |
dc.title | Індивідуальна програма розвитку учня | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3 (2025 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
садова_савлик-48-54.pdf | 701,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.