Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередніченко, Е.-
dc.contributor.authorМартинів, Ольга Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-06-06T09:41:09Z-
dc.date.available2025-06-06T09:41:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧередніченко, Е. Основні риси постмодернізму у хореографії / Е. Чередніченко, О. О. Мартинів // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2025. - Вип. 3. - С. 117-123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6327-
dc.description.abstractУ статті розглядаються ключові естетичні, філософські та культурні аспекти постмодерного танцю в контексті його тілесної та знакової природи. Акцентовано увагу на трансформації хореографічної лексики, зміні художніх меж і руйнуванні наративної структури танцю в постмодерній добі. Аналізується вплив філософських ідей, авангардної культури, комерціалізації мистецтва та медіа-середовища на формування нових танцювальних практик. Підкреслено значення індивідуального досвіду, імпровізації, а також реконструкції як важливих елементів постмодерної хореографії. Встановлено, що сучасний танець функціонує як відкритий, фрагментарний простір художньої дії, орієнтований на взаємодію з глядачем та осмислення культурної пам’яті.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпостмодерний танецьuk_UA
dc.subjectтілесністьuk_UA
dc.subjectімпровізаціяuk_UA
dc.subjectперформансuk_UA
dc.subjectхореографіяuk_UA
dc.subjectсучасне мистецтвоuk_UA
dc.titleОсновні риси постмодернізму у хореографіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 3 (2025 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
чередніченко_мартинів-117-123.pdf680,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.