Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6340
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Егрешій, А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-17T07:00:48Z | - |
dc.date.available | 2025-06-17T07:00:48Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Егрешій, А. С. Формування креативності у дошкільнят / А. С. Егрешій // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 69-75. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6340 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано розвиток креативності дошкільнят, розглянуто питання творчості та креативності. Подано короткий аналіз компонентів креативності. Встановлено, що креативність – це цілеспрямована, активність особистості, спрямована на пошук ефективних шляхів розв’язання проблем, що характеризується створенням нових і оригінальних ідеї, результатом яких є інновація та самопрезентація. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | креативний розвиток | uk_UA |
dc.subject | дошкільне дитинство | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.title | Формування креативності у дошкільнят | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (2023 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕгрешійЕ-журнал-70-76.pdf | 494,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.