Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/634
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шистеров, Ігор | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-30T12:02:27Z | - |
dc.date.available | 2021-12-30T12:02:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Шистеров, Ігор. Прислівник як частина морфологічного курсу у світлі новітніх технологій / І. Шистеров // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: Н. В. Скотна, М. Ю. Федурко, М. П. Баган та ін.] ; МОН України. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2019. - Вип. 44 : Філологія. - С. 118-125. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/634 | - |
dc.description.abstract | У статті зосереджено увагу на методиці викладання прислівника під час вивчення морфології в середній та вищій школах з залученням новітніх технологій і на рекомендаціях щодо їхнього застосування на практиці. Описано новітні технології: 1) електронне навчання (E-learning) (метод адаптації), використання платформи ELF (шаблони для вправ і тестів; онлайнкурси, питання / відповіді в режимі чату тощо); 2) змішаний тип навчання: засвоєння частини матеріалу безпосередньо на лекціях, а частини – за допомогою самостійного електронного навчання й інтерактивної асинхронної взаємодії між учнем / учителем, студентом / викладачем; 3) MOOC: мassive open online course – масові відкриті онлайн-курси для учнів середньої школи та для студентів вишів. З’ясовано, що найважливішими завданнями курсу морфології для школярів і студентів-іноземців є правильне розпізнавання частин мов та розуміння їхньої ролі в реченні; вміння використовувати можливості словотворчих і словозмінних елементів; розрізнення стилістичних функцій лексем. У статті запропоновано вправи, спрямовані на освоєння синонімії та омонімії прислівників, виокремлення розрядів цієї частини мови, що сприятиме кращому засвоєнню учнями та студентами прислівникової лексики. Доведено, що поглиблене вивчення прислівника, його ознак і функцій впливає на розуміння лексико-семантичної багатогранності української мови, спонукає учнів та студентів правильно встановлювати синтаксичні зв’язки між словами, розширює їхній словниковий запас і вміння користуватися літературною мовою. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка | uk_UA |
dc.subject | прислівник | uk_UA |
dc.subject | морфологія | uk_UA |
dc.subject | вправи для учнів та студентів | uk_UA |
dc.subject | новітні технології | uk_UA |
dc.subject | інформаційна система | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.title | Прислівник як частина морфологічного курсу у світлі новітніх технологій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми гуманітарних наук. Серія Філологія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шистеров Ігор.pdf | 390,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.