Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6356
Назва: Форма і колір як базові складові в реалістичному відтворенні пейзажу
Автори: Хлопик, С. О.
Ключові слова: живопис
пейзаж
вираження
реалізм
форма
колір
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Хлопик, С. О. Форма і колір як базові складові в реалістичному відтворенні пейзажу / С. О. Хлопик // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. - Вип. 1. - С. 188-195.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть форми і кольору як ключових засобів творення зображення у живописі, також проаналізовано особливості їх вираження у роботах з відтворенням реалістичних пейзажів. Висвітлення такого пронизане аналізом видів живопису (за характером їх виконання і застосування), зокрема станкового малярства, у сфері якого якраз розгорнута дієвість досліджуваних засобів. У цьому плані зазначено, що всяка живописна робота як процес виконання твору має розглядатися відкоректованим механізмом розумових, мисленнєвих та безпосередньо практичних (виконавських) дій митця. Проте щоб він насправді ставав таким, недостатньо лише того, щоб художник чогось дуже прагнув і проявляв себе широко творчою особистістю при написанні тої чи тої картини. Він обов’язково має бути свідомим того, що створює, як створює, для чого це робить, чи найкращі шляхи і способи для цього обрав. Далі автор підкреслює, що навіть при написанні найпростішого живописного твору його виконавець має добре знати основи живописної грамоти та засади її реалізації на практиці. Водночас коли ставляться завдання відтворити навколишню дійсність у реалістичному художньому ключі, то тут важливими є і знання особливостей виконання зображень за законами спостережуваної перспективи. Особливий наголос ставиться на тому, що в роботі живописця над відтворенням пейзажу в реалістичній манері усі набуті ним знання неодмінно торкаються специфіки вираження форм і кольорів зображуваного. Зосередження на цих аспектах є вкрай важливим, оскільки будь-яка допущені помилки, огріхи, невідповідності в унаочненні їх видозмін під впливом явищ перспективи завжди вносять розлад у досягнення правдоподібності між зображеним і зображуваним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6356
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (2023 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хлопик Е-журнал-189-196.pdf498,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.