Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, Г.-
dc.date.accessioned2025-06-19T07:39:59Z-
dc.date.available2025-06-19T07:39:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКниш, Г. Активізація словникового запасу молодших школярів при вивченні морфем / Г. Книш // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 11-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6361-
dc.description.abstractВстановлено, що навчальний предмет "Українська мова" містить низку матеріалів для формування компетентностей, ключових і предметних. Особливістю української мови є те, що одна з основних предметних компетентностей – комунікативна, одночасно належить і до ключових. Матеріал, який подається дітям молодшого шкільного віку, має відповідати їхній попередній підготовці, розумовим і віковим компетенціям. Компетентнісний підхід є вкрай необхідним у методиці навчання української мови і спрямовує професійну діяльність учителів на реалізацію головної мети навчання мови – розвиток особистості, яка володіє системою знань, умінь і навичок, що забезпечують високий рівень спілкування у різних життєвих ситуаціях. Компетентність розуміється як соціальна норма, що передбачає знання, навички, уміння, спосіб діяльності та певний рівень досвіду. Компетентність не є характеристикою людини. Компетенція – це те, що робить людину в процесі трансформації у компетентність, а компетентність розуміється як здатність учня застосовувати набуті знання, уміння, способи діяльності та власний досвід на практиці. Компетентність є особистісним утворенням учня. Для досягнення більш високого рівня розвитку учням необхідно мобілізувати всі свої попередні знання. Важливою умовою компетентнісного підходу до вивчення української мови в початковій школі є робота учнів над морфологічною будовою слова і словотвором.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectморфологіяuk_UA
dc.subjectсловотвірuk_UA
dc.subjectсловоuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.titleАктивізація словникового запасу молодших школярів при вивченні морфемuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (2024 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Книш-12-16.pdf675,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.