Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВисоцький, В. Р.-
dc.date.accessioned2025-06-19T12:59:53Z-
dc.date.available2025-06-19T12:59:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВисоцький, В. Р. Аналітичний огляд та класифікація галузей музичного маркетингу в естрадно-джазовому мистецтві України / В. Р. Висоцький // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 73-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6371-
dc.description.abstractЕстрадно-джазове мистецтво України є невід’ємною платформою для демонстрації талантів, спілкування з шанувальниками та розширення присутності в інформаційному просторі. Щоб забезпечити успіх виконавців, ефективні маркетингові стратегії відіграють вирішальну роль у залученні відвідувачів, створенні ажіотажу й максимізації продажу квитків. У статті аналізуються та класифікуються галузі музичного маркетингу, що використовуються на естрадних платформах і впливають на залучення цільової аудиторії та просування артистів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectестрадно-джазове мистецтвоuk_UA
dc.subjectмузичний маркетингuk_UA
dc.subjectгалузіuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.titleАналітичний огляд та класифікація галузей музичного маркетингу в естрадно-джазовому мистецтві Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (2024 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Висоцький -74-77.pdf685,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.