Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОметюх, Ю. Я.-
dc.date.accessioned2025-06-20T06:10:07Z-
dc.date.available2025-06-20T06:10:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОметюх, Ю. Я. Фестивальний рух і засоби музичного маркетингу: аналіз та оглядовий дискурс / Ю. Я. Ометюх // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 86-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6374-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано важливі галузі музичного маркетингу що є ефективними інструментами при організації фестивалів. Оглядово розглянуто застосування радіопромоушену, важливість PR-комунікацій, організацію концертної діяльності. Доведено, що фестивальний рух і музичний маркетинг мають суттєвий вплив один на одного. Фестивалі стали не лише платформою для музичних виступів, але й важливим каналом для просування музичного контенту. Розуміння та ефективне використання засобів музичного маркетингу на фестивалях може допомогти залучити увагу аудиторії і підвищити свою продуктивність.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфестивальний рухuk_UA
dc.subjectмузичний маркетингuk_UA
dc.subjectконцертна діяльністьuk_UA
dc.subjectPR-комунікаціїuk_UA
dc.titleФестивальний рух і засоби музичного маркетингу: аналіз та оглядовий дискурсuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (2024 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ометюх -87-91.pdf676,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.