Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6467
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мащак, Світлана Остапівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T08:18:04Z | - |
dc.date.available | 2025-07-04T08:18:04Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.citation | Мащак, Світлана. Особливості взаємодії в умовах індивідуалізації та диференціації навчання на уроках гуманітарного спрямування [Текст] = The problem of optimum interrelation in the humanities lessons / С. Мащак // Проблеми гуманітарних наук / [ред. рада : Т. Біленко, В. Скотний та ін.] ; ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Вимір, 1999. - Вип. 4. - С. 150-161. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6467 | - |
dc.description.abstract | Сьогодення та практика педагогічної діяльності ставлять перед вчителями, педагогами, психологами важливе завдання: розробити та впровадити нові технології навчання, використання можливості традиційних і нетрадиційних методів, для організації оптимальної взаємодії у системах " вчитель-учень", "вчитель-клас". | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Вимір | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості взаємодії в умовах індивідуалізації та диференціації навчання на уроках гуманітарного спрямування | uk_UA |
dc.title.alternative | The problem of optimum interrelation in the humanities lessons | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 1999 № 4 (серія Історія) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мащак.pdf | 1,63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.