Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМащак, Світлана Остапівна-
dc.date.accessioned2025-07-04T08:18:04Z-
dc.date.available2025-07-04T08:18:04Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationМащак, Світлана. Особливості взаємодії в умовах індивідуалізації та диференціації навчання на уроках гуманітарного спрямування [Текст] = The problem of optimum interrelation in the humanities lessons / С. Мащак // Проблеми гуманітарних наук / [ред. рада : Т. Біленко, В. Скотний та ін.] ; ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Вимір, 1999. - Вип. 4. - С. 150-161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6467-
dc.description.abstractСьогодення та практика педагогічної діяльності ставлять перед вчителями, педагогами, психологами важливе завдання: розробити та впровадити нові технології навчання, використання можливості традиційних і нетрадиційних методів, для організації оптимальної взаємодії у системах " вчитель-учень", "вчитель-клас".uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Вимірuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.titleОсобливості взаємодії в умовах індивідуалізації та диференціації навчання на уроках гуманітарного спрямуванняuk_UA
dc.title.alternativeThe problem of optimum interrelation in the humanities lessonsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:1999 № 4 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мащак.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.