Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГретченко, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-07-21T07:02:37Z-
dc.date.available2025-07-21T07:02:37Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationГретченко, Тетяна. Часові орієнтири діалогічної педагогічної взаємодії [Текст] / Т. Гретченко // Проблеми гуманітарних наук / [ред. рада : Т. Біленко, В. Скотний та ін.] ; ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Вимір, 2000. - Вип. 5. - С. 84-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6492-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано часові орієнтири педагогічної взаємодії. Автор доводить залежність структурування часу в діалозі "вчитель-учень" від їхніх стосунків та від характеристик ситуації. Дається психологічний аналіз розподілу часу в педагогічному спілкуванні.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Вимірuk_UA
dc.titleЧасові орієнтири діалогічної педагогічної взаємодіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2000 № 5 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гретченко (2).pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.