Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуневич Є.-
dc.date.accessioned2025-09-11T10:34:59Z-
dc.date.available2025-09-11T10:34:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄ. Шуневич Професія педагога у викликах сучасності. Матеріали II міжнародної конференції Мистецтво у кризові періоди навчання : навчання і терапія. Львів національний університет імені Івана Франка, Кафедра музичного мистецтва. Львів : ЛНУ ім. І. Франка. С. 117-120uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6536-
dc.description.abstractВ сучасному освітньому процесі питання фахової підготовки майбутнього вчителя є неабияк актуальними, оскільки нові цивілізаційні виклики, перед якими опинилося людство в цілому та Україна зокрема потребують вмінь швидко реагувати на ситуації, відповідно – нових знань, умінь, навичок, внутрішньої організації тощо. Забезпеченість освіти висококваліфікованими кадрами є одним із пріоритетних завдань держави. Про це зазначається в законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032рр.», «Концепції гуманітарної освіти України» та інших нормативних документах. Серед основних завдань реформування освітніх процесів міністр освіти і науки України С.Шкарлет окреслює «підвищення статусу Вчителя як професійної еліти нації»uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherЛьвів національний університет імені Івана Франка, Кафедра музичного мистецтва. Львів : ЛНУ ім. І. Франка.uk_UA
dc.subjectпедагог, вчитель музичного мистецтва, компетентності, фахова підготовка, музично-педагогічна діяльність.uk_UA
dc.titleПрофесія педагога у викликах сучасностіuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.