Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6537
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гнатів, З., Шуневич, Є., & Гордєєва, О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-11T10:38:45Z | - |
dc.date.available | 2025-09-11T10:38:45Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гнатів, З., Шуневич, Є., & Гордєєва, О. (2025). СМИСЛОЦІННІ ТРАЄКТОРІЇ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ. Естетика і етика педагогічної дії, (31), 63–73. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2025.31.331535 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6537 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено, обґрунтовано й узагальнено актуальні питання сучасних освітніх викликів та вагомість ціннісного освітньо-культурного спрямування едукаційного процесу. Акцентується увага на необхідності збереження національної основи освіти, ціннісних орієнтацій у формуванні особистості, здатної ефективно діяти в мінливо-динамічному світі, бачити/творити прекрасне в собі та навколо себе. Порушується питання формування життєвих і професійних компетентностей, необхідних для успішного життєтворення особистості та її стремлінь до вершин людяності. Природно, що вагомість цих питань зростає у мистецьких сферах, котрі розкривають емоційно-почуттєвий і художньо-естетичний творчий потенціал людини, визначають її здатність конкурувати/ співпрацювати зі штучним інтелектом, інтеграція якого як у життєвий, так і в освітній простір стала очевидною. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Естетика і етика педагогічної дії | uk_UA |
dc.subject | освітні виклики, цінності, якість освіти, мистецтво, творчість, штучний інтелект, навички, успішність | uk_UA |
dc.title | СМИСЛОЦІННІ ТРАЄКТОРІЇ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pdf.url | 94 B | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.