Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Володимир-
dc.date.accessioned2022-01-05T09:35:25Z-
dc.date.available2022-01-05T09:35:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУ статті наведено аналіз основних компонентів спецкурсу “Імідж сучасного вчителя технологій”, призначений для студентів педагогічних університетів за напрямом підготовки “Технологічна освіта”. Розкрито вимоги до рівня освоєння дисципліни, а також основні положення програми та тематику лекційних, практичних і семінарських занятьuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/668-
dc.description.abstractУ статті наведено аналіз основних компонентів спецкурсу “Імідж сучасного вчителя технологій”, призначений для студентів педагогічних університетів за напрямом підготовки “Технологічна освіта”. Розкрито вимоги до рівня освоєння дисципліни, а також основні положення програми та тематику лекційних, практичних і семінарських занятьuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійний іміджuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель технологійuk_UA
dc.subjectпрофесійний імідж учителя технологійuk_UA
dc.subjectпедагогічний університетuk_UA
dc.titleФормування професійного іміджу майбутніх учителів технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бондаренко.pdf287,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.