Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧопик, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorЗмарзлова, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-09-25T08:06:06Z-
dc.date.available2025-09-25T08:06:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧопик Р. В., Змарзлова Н. В. Вплив занять пляжним волейболом в умовах Нової української школи на рівень розвитку фізичних якостей учнів. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 78. Т. 2. С. 54-59.uk_UA
dc.identifier.otherdoi: 10.32782/2663-6085/2024/78.2.10-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6691-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі дослідження впливу занять пляжним волейболом в умовах Нової української школи на рівень розвитку фізичних якостей учнів середнього шкільного віку. Мета дослідження: вивчення впливу засобів варіативного модуля «Пляжний волейбол» на розвиток фізичних якостей учнів середнього шкільного віку. За результатами проведеного педагогічного експерименту досліджено вплив застосування засобів пляжного волейболу на ефективність розвитку фізичних якостей як важливу складову виконання оздоровчих завдань фізичного виховання школярів. Встановлено, що за час проведення педагогічного експерименту під впливом занять фізичними вправами із варіативного модуля «Пляжний волейбол» відбулося підвищення рівня розвитку усіх рухових якостей учнів. У дівчат зафіксовано таку динаміку приросту фізичних якостей: гнучкості – на 17,7% (р<0,05); сили – 6,3% (р>0,05); спритності – 4,6% (р>0,05); швидкості – 4,8% (р>0,05); загальної витривалості – 3,9 %. У хлопців під впливом занять пляжним волейболом зафіксовано також позитивну динаміку розвитку фізичних якостей: гнучкості – на 16,1% (р<0,05); сили – 12,2%, (р>0,05); спритності – 5,6% (р>0,05); швидкості – 4,9% (р>0,05); загальної витривалості – 2,5% (р>0,05). Проведений порівняльний аналіз результатів спеціальної фізичної підготовки учасників експерименту вказує на достовірне зростання рухових якостей учнів, які є визначальними для успішної ігрової діяльності у пляжному волейболі. Дівчата найкращу динаміку результатів продемонстрували у вправах: «стрибок у висоту з місця» – на 9,1% (р<0,05); «кидок набивного м’яча 2 кг двома руками з-за голови» – на 6,9% (р<0,01). Дещо менші темпи зростання зафіксовано у інших тестових вправах: «стрибок у довжину з місця» – на 3,8% (р<0,05); «біг 92 м «ялинкою»» – на 3,7% (р<0,01). Хлопці найвищу динаміку результатів продемонстрували у двох тестових вправах: «стрибок у висоту з місця» – на 9,5% (р<0,01); «кидок набивного м’яча 2 кг двома руками з-за голови» – на 11,1% (р<0,001). У динаміці результатів у інших тестових вправах зафіксовано значно менші темпи зростання: «стрибок у довжину з місця» – на 4,3% (р<0,05); «біг 92 м «ялинкою»» – на 2, % (р<0,05).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectпляжний волейболuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectфізичні якостіuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.titleВплив занять пляжним волейболом в умовах Нової української школи на рівень розвитку фізичних якостей учнівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chopyk_Zmarzlova_65_24.pdf227,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.