Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриш, Олена-
dc.date.accessioned2022-01-05T11:39:44Z-
dc.date.available2022-01-05T11:39:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГавриш, Олена Професійні та особистісні якості шкільного соціального педагога / О. Гавриш // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/672-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані вимоги до професійних та особистісних якостей шкільного соціального педагога. Автор розкриває, на якому рівні знань, умінь та навичок повинен бути фахівець соціальної сфери для проведення ефективної й якісної роботи у школі. У своєму дослідженні серед професійних умінь він виділяє аналітичні, прогностичні, проектувальні, рефлексивні та комунікативні. Автор також надає перелік професійних базових характеристик шкільного соціального педагога. Крім цього, він узагальнює та систематизує особистісні якості, які мають значимість для професії соціального педагога. Окрему увагу приділяє етичним принципам роботи фахівців соціальної сфериuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectшкільний соціальний педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectособистісні якостіuk_UA
dc.subjectетичні принципиuk_UA
dc.titleПрофесійні та особистісні якості шкільного соціального педагогаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гавриш.pdf250,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.