Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаврик, Антоніна-
dc.date.accessioned2025-09-30T07:55:40Z-
dc.date.available2025-09-30T07:55:40Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationВаврик, Антоніна. Розвиток молодшого школяра як суб`єкта навчальної діяльності [Текст] = The development of a junior pupil as a subject of an educational activity / А. Ваврик // Проблеми гуманітарних наук : наукові записки ДДПУ / [редкол.: В. Скотний, Т. Біленко, В. Футала] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Каменяр, 2002. - Вип. 9 : Історія. - С. 99-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6789-
dc.description.abstractУ статті розглянуто два аспекти початку шкільного життя першокласників: рівень розвитку пізнавальної мотивації та особливості адаптивних механізмів школяра до нового виду діяльності. Мотиви виступають як особистісна властивість, що зумовлює успішність навчання і визначається низкою таких чинників, як ступінь функціональної зрілості організму, стан здоров`я, умови виховання в сім`ї та індивідуальний стиль.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Каменярuk_UA
dc.titleРозвиток молодшого школяра як суб`єкта навчальної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeThe development of a junior pupil as a subject of an educational activityuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2002 № 9 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ваврик.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.