Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6789
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ваврик, Антоніна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-30T07:55:40Z | - |
dc.date.available | 2025-09-30T07:55:40Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Ваврик, Антоніна. Розвиток молодшого школяра як суб`єкта навчальної діяльності [Текст] = The development of a junior pupil as a subject of an educational activity / А. Ваврик // Проблеми гуманітарних наук : наукові записки ДДПУ / [редкол.: В. Скотний, Т. Біленко, В. Футала] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Каменяр, 2002. - Вип. 9 : Історія. - С. 99-108. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6789 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто два аспекти початку шкільного життя першокласників: рівень розвитку пізнавальної мотивації та особливості адаптивних механізмів школяра до нового виду діяльності. Мотиви виступають як особистісна властивість, що зумовлює успішність навчання і визначається низкою таких чинників, як ступінь функціональної зрілості організму, стан здоров`я, умови виховання в сім`ї та індивідуальний стиль. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Каменяр | uk_UA |
dc.title | Розвиток молодшого школяра як суб`єкта навчальної діяльності | uk_UA |
dc.title.alternative | The development of a junior pupil as a subject of an educational activity | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2002 № 9 (серія Історія) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ваврик.pdf | 1,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.