Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко-Дзондза, Олена-
dc.date.accessioned2022-01-05T12:17:51Z-
dc.date.available2022-01-05T12:17:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКравченко-Дзондза, Олена Модель формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовки / О. Кравченко-Дзондза // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/680-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано особливості побудови педагогічних моделей. Обґрунтовано модель формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі фахової підготовки, яка охоплює мету, педагогічні умови, основні підходи до формування комунікативної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів, а також компоненти цього процесуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель початкових класівuk_UA
dc.titleМодель формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кравченко.pdf255,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.