Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/680
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко-Дзондза, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-05T12:17:51Z | - |
dc.date.available | 2022-01-05T12:17:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко-Дзондза, Олена Модель формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовки / О. Кравченко-Дзондза // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогіка | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/680 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано особливості побудови педагогічних моделей. Обґрунтовано модель формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі фахової підготовки, яка охоплює мету, педагогічні умови, основні підходи до формування комунікативної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів, а також компоненти цього процесу | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель початкових класів | uk_UA |
dc.title | Модель формування комунікативної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовки | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кравченко.pdf | 255,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.