Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевмержицька, Олена-
dc.date.accessioned2022-01-05T12:32:13Z-
dc.date.available2022-01-05T12:32:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНевмержицька, Олена Виховний ідеал: еволюція та сучасне трактування / О. Невмержицька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогіка. – С. 219-230uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/684-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття “ідеал виховання”, фактори, що впливають на його формування. Розглянуто еволюцію формування виховного ідеалу з часів античності до наших днів. Акцентовано увагу на його загальнолюдській та національній складових, доведено необхідність урахування ментальних рис народу при його формуванні. Вказано на аксіологічний характер вибору виховного ідеалу, оскільки концепція людини, яку бажано втілити в процесі виховної практики, належить до певної системи цінностейuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectідеалuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectвиховний ідеалuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.titleВиховний ідеал: еволюція та сучасне трактуванняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
невмержицька (4).pdf276,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.