Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПантюк, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-01-05T13:07:05Z-
dc.date.available2022-01-05T13:07:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПантюк, Тетяна Пріоритетні детермінанти процесу підготовки дитини до шкільного навчання / Т. Пантюк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогіка. – С. 242-250.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/686-
dc.description.abstractПроаналізовано абстрактні, конкретні, об’єктивні, суб’єктивні детермінанти підготовки дитини до школи. На основі філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних джерел узагальнено систему підготовки дитини до школи крізь призму пріоритетних детермінант. Зроблено проекцію змісту підготовки дитини до школи в умовах сучасного суспільного життя і практикиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпідготовка дитини до школиuk_UA
dc.subjectабстрактні, конкретні, об’єктивні, суб’єктивні детермінантиuk_UA
dc.subjectзміст підготовкиuk_UA
dc.titleПріоритетні детермінанти процесу підготовки дитини до шкільного навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пантюк.pdf276,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.