Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/686
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пантюк, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-05T13:07:05Z | - |
dc.date.available | 2022-01-05T13:07:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Пантюк, Тетяна Пріоритетні детермінанти процесу підготовки дитини до шкільного навчання / Т. Пантюк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогіка. – С. 242-250. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/686 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано абстрактні, конкретні, об’єктивні, суб’єктивні детермінанти підготовки дитини до школи. На основі філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних джерел узагальнено систему підготовки дитини до школи крізь призму пріоритетних детермінант. Зроблено проекцію змісту підготовки дитини до школи в умовах сучасного суспільного життя і практики | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | підготовка дитини до школи | uk_UA |
dc.subject | абстрактні, конкретні, об’єктивні, суб’єктивні детермінанти | uk_UA |
dc.subject | зміст підготовки | uk_UA |
dc.title | Пріоритетні детермінанти процесу підготовки дитини до шкільного навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
пантюк.pdf | 276,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.