Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/688
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савчук, Борис | - |
dc.contributor.author | Чопик, Юрій | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-05T13:29:12Z | - |
dc.date.available | 2022-01-05T13:29:12Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Савчук, Борис. Вплив реформаторської педагогіки на розвиток теорії і практики навчання і виховання в Україні у першій третині XX ст.: історіографія проблеми / Б. Савчук, Ю. Чопик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогіка | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/688 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сучасні вітчизняні наукові дослідження про вплив зарубіжної реформаторської педагогіки на розвиток теорії і практики навчання та виховання в Україні першої третини ХХ ст. На основі аналізу дисертаційних, монографічних, статейних матеріалів виявлено основні тенденції, здобутки, прогалини та перспективи подальшого вивчення цієї проблеми | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | реформаторська педагогіка | uk_UA |
dc.subject | історіографія української педагогічної науки | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка вчителя | uk_UA |
dc.title | Вплив реформаторської педагогіки на розвиток теорії і практики навчання і виховання в Україні у першій третині XX ст.: історіографія проблеми | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
савчук (2).pdf | 283,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.