Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Борис-
dc.contributor.authorЧопик, Юрій-
dc.date.accessioned2022-01-05T13:29:12Z-
dc.date.available2022-01-05T13:29:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСавчук, Борис. Вплив реформаторської педагогіки на розвиток теорії і практики навчання і виховання в Україні у першій третині XX ст.: історіографія проблеми / Б. Савчук, Ю. Чопик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/688-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасні вітчизняні наукові дослідження про вплив зарубіжної реформаторської педагогіки на розвиток теорії і практики навчання та виховання в Україні першої третини ХХ ст. На основі аналізу дисертаційних, монографічних, статейних матеріалів виявлено основні тенденції, здобутки, прогалини та перспективи подальшого вивчення цієї проблемиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectреформаторська педагогікаuk_UA
dc.subjectісторіографія української педагогічної наукиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяuk_UA
dc.titleВплив реформаторської педагогіки на розвиток теорії і практики навчання і виховання в Україні у першій третині XX ст.: історіографія проблемиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
савчук (2).pdf283,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.