Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарапа, Ганна-
dc.date.accessioned2022-01-05T13:49:03Z-
dc.date.available2022-01-05T13:49:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШарапа, Ганна Організація гуманної взаємодії з вихованцями як важливе завдання педагога / Г. Шарапа // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/692-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості гуманної взаємодії педагога та вихованців. Наголошено на необхідності організації діалогічної взаємодії у навально-виховному процесі, утвердженні особистісно орієнтованого підходу до вихованців, уникненні стереотипізації щодо окремих категорій школярів. Вказано на конкретні шляхи досягнення гуманної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу (активний пошук шляхів пристосування дорослих до дитини, напрацювання індивідуальних навчальних програм, які враховували б специфіку розвитку самих дітей тощо)uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгуманна взаємодіяuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтований підхід у вихованніuk_UA
dc.subjectдіалогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectстереотипізаціяuk_UA
dc.titleОрганізація гуманної взаємодії з вихованцями як важливе завдання педагогаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шарапа.pdf303,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.