Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацюра, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2025-10-16T13:08:06Z-
dc.date.available2025-10-16T13:08:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6938-
dc.description.abstractОрганізація взаємозв’язку навчальної та позакласної роботи підвищує ефективність педагогічного процесу, створює умови для його інтенсифікації. Існують школи з поглибленим вивченням мистецтва, в яких найбільш гармонійно організований навчально-виховний процес. У його рамках музика супроводжує навчальні заняття на різних етапах освітнього процесу та у різноманітних формах. У роботі подано характеристику школи із поглибленим вивченням мистецтва (на прикладі «Kingdom family school» м. Львів). Розкрито зміст та форми позакласної роботи молодших школярів. Проаналізовано погляди вчителів початкових класів, вчителів музичного мистецтва та батьків на питання організації музичної освіти учнів школи з поглибленим вивченням мистецтва у позаурочний час. Розкрито досвід роботи з організації позаурочної музичної роботи, що проводиться у закладах середньої освіти з поглибленим вивченням окремих предметів. ABSTRACTuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.titleОрганізація та форми позаурочної діяльності молодших школярів в ззсо з поглибленим вивченням мистецтваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.