Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоркавців, Іван Романович-
dc.date.accessioned2025-10-16T13:29:43Z-
dc.date.available2025-10-16T13:29:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6939-
dc.description.abstractУ магістерській роботі розкривається значущість музичного виховання дітей у сім’ї крізь призму педагогічних вимірів. Схарактеризовано форми організації музичної діяльності дітей у колі сім’ї: традиційні – заняття з дітьми; вільні ‒ розваги, самостійне музикування дітей; музика як фон для іншого виду діяльності Виокремлено методи музичного виховання дітей у сім’ї, що вибудовуються на основі активної взаємодії батьків і дитини. Наголошено, що педагогічна складова процесу музичного виховання дітей в сім’ї не повинна входити в протиріччя з законами їх природного розвитку, а збагачувати та корелювати його, оскільки дитинство є не тільки фазою становлення, а й повноцінним, активним періодом соціалізації; включенням дітей у музичне середовище та музичну діяльність; часом набуття інтонаційно-слухового та життєво-художнього досвіду дитини.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.titleМузичне виховання дітей у сім’ї: педагогічні виміриuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.