Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко, Зоряна-
dc.date.accessioned2025-10-28T11:17:04Z-
dc.date.available2025-10-28T11:17:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБорисенко, Зоряна. Психопрофілактика залежності підлітків від Інтернету / З. Борисенко // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), Р. М. Хавула, О. І. Галян та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. - Вип. 49 : Психологія. - С. 22-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7142-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день застосування Мережі інтернет нинішніми підлітками, як правило, зводиться до спілкування та онлайн ігор. Недолік відповідної цензури інформації, розосередженої на веб-сайтах, вільне застосування Інтернету може послужити причиною непередбачуваних змін особистості, з՚являється небезпека відділення віртуального життя особистості від реального. Сьогодні основними користувачами Інтернету в Україні, згідно з даними соціологічних опитувань, вважаються люди віком від 12 до 24 років, значна частка яких ‒ школярі. Інтернет для них вважається не тільки інформативним місцем, засобом спілкування, але і нерідко засобом уникнення дійсності та (або) отримання задоволення. З цієї причини профілактика Інтернет-залежності підлітків стає особливо важливим завданням сьогодення, оскільки в більшості своїй, саме серед підлітків виявляється максимальна частка Інтернет-залежних. У статті розглядаються теоретичні засади проблеми Інтернет-залежності, розкрито зміст поняття «Інтернет-залежність». Визначаються чинники, описані особливості прояву Інтернет-залежності в підлітковому віці та її наслідки для здоров՚я і розвитку особистості. Проаналізовано підходи до здійснення профілактики, що повинна ґрунтуватися на принципі усвідомленого сприйняття ознак симптомів, мотивів та наслідків Інтернет-залежної поведінки. Відзначається, що профілактика має здійснюватися на державному рівні, психологічною службою ЗНЗ із залученням батьків. Акцентується на тому, що система заходів щодо профілактики має бути створена з урахуванням підліткових особливостей та орієнтована не на порятунок від вже сформованої залежності, а на попередження можливої проблеми у цій галузі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectузалежненняuk_UA
dc.subjectадикціяuk_UA
dc.subjectІнтернет-залежністьuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectІнтернет-користувачіuk_UA
dc.subjectпсихопрофілактичні засобиuk_UA
dc.titleПсихопрофілактика залежності підлітків від Інтернетуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 49 2021 Серія Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
борисенко.pdf554,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.