Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7213Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ярошко, Микола | - |
| dc.contributor.author | Ярошко, Петро Миколайович | - |
| dc.contributor.author | Гулич, Марія Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-30T09:25:35Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-30T09:25:35Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Ярошко, Микола. Особливості змісту особистісної ідентифікації в підлітковому віці у контексті сучасного розвитку суспільства / М. Ярошко, П. Ярошко, М. Гулич // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), Р. М. Хавула, О. І. Галян та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. - Вип. 49 : Психологія. - С. 134-147. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7213 | - |
| dc.description.abstract | У статті висвітлюються особливості змісту особистісної ідентифікації у підлітковому віці в контексті сучасного розвитку суспільства. Стверджується, що провідним механізмом становлення ідентичності є ідентифікація. У статті підкреслюється, що особистісна ідентифікація дуже важлива для нормального психічного розвитку людини на всіх вікових етапах, але особливо – у підлітковому та юнацькому віці. Звертається особлива увага на обґрунтування особливостей змісту особистісної ідентифікації підлітка, та дослідження одного з її механізмів, зокрема орієнтації на суб՚єктивного іншого. Особистісна ідентифікація підлітка є процесом співвіднесення його самого з освітніми, соціальними і особистісними ідеалами (образами учня, майбутнього спеціаліста, людини, громадянина), формування у нього ціннісного ставлення до довкілля. З՚ясовано, що процес залучення учнів-підлітків до діяльності у різноманітних спортивних секціях є своєрідною реакцією, формою соціально-психологічного захисту в період загальної особистісно-соціальної невизначеності. Розглянуто також розвиток особистісної ідентифікації учнів-підлітків у процесі соціально-педагогічної діяльності Дрогобицької дитячої юнацької спортивної школи ім. Івана Боберського. Показано, що психолого-педагогічний ефект впливу громадської думки колективу такого клубу на підростаючу особистість складається з низки усвідомлених і неусвідомлених актів та полягає у засвоєнні членом клубу соціального досвіду, суспільних цінностей, норм під час активної діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.subject | ідентифікація | uk_UA |
| dc.subject | ідентичність | uk_UA |
| dc.subject | особистісна ідентифікація | uk_UA |
| dc.subject | механізм ідентифікації | uk_UA |
| dc.subject | значущий інший | uk_UA |
| dc.subject | самоототожнення | uk_UA |
| dc.title | Особливості змісту особистісної ідентифікації в підлітковому віці у контексті сучасного розвитку суспільства | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 49 2021 Серія Психологія | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ярошко_гулич.pdf | 565,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.