Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТельвак, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorПедич, Василь-
dc.date.accessioned2025-11-03T07:35:48Z-
dc.date.available2025-11-03T07:35:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7247-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі визначення методологічно обґрунтованих критеріальних підходів при реконструкції персонального складу представників львівської історичної школи М. Грушевського. На підставі низки запропонованих формальних і неформальних критеріїв доведено, що до складу школи належать двадцять дві особи. Зроблено висновок, що львівська історична школа є видатним схоларним явищем у слов’янському світі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франкаuk_UA
dc.subjectМ. Грушевськийuk_UA
dc.subjectНаукове товариство імені Шевченкаuk_UA
dc.subjectльвівська історична школаuk_UA
dc.subjectнауковий семінарuk_UA
dc.titleПерсональний склад Львівської історичної школи Михайла Грушевського: методологічний аспектuk_UA
dc.title.alternativeTeaching Staff of Mykhaylo Hrushevsky's Lviv Historical School: Methodological Aspectuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015 № 36 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тельвак Педич (2).pdf269,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.