Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДуля, Альона-
dc.date.accessioned2022-01-12T08:47:32Z-
dc.date.available2022-01-12T08:47:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДуля, Альона Дидактичні засади формування екологічної компетентності у випускників вищих навчальних закладах морського профілю / А. Дуля // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/731-
dc.description.abstractУ статті здійснений аналіз дидактичних засад, що лежать в основі здобуття екологічних знань. Висвітленні основні принципи дидактики: науковість, системність, послідовність, доступність, цілісність, природо-відповідність, які тісно взаємопов’язані та поширюються на вивчення усіх навчальних дисциплін. Виділені дидактичні підходи навчання у професійній підготовці фахівців морської галузі при формуванні екологічної компетентності, такі як: системний, діяльнісний, акмеологічний, диференційований, особистісно орієнтовний, компетентний, генералізації знань та підхід ґрунтовностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдидактичні засадиuk_UA
dc.subjectпринципи дидактикиuk_UA
dc.subjectдидактичні підходиuk_UA
dc.subjectекологічна компетентністьuk_UA
dc.titleДидактичні засади формування екологічної компетентності у випускників вищих навчальних закладах морського профілюuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дуля (2).pdf230,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.